تاثیر تبلیغات تصویری

تاثیر تبلیغات تصویری

گوپا: امروزه تبلیغات یكی از موثرترین كارها، برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش است.


امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیت های در حال توسعه تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشتریان را جذب نمود.تبلیغات جزء جدا نشدنی کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. امروزه تبلیغات یکی از موثرترین کارها، برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش است. تبلیغات تصویری را شرکت های تبلیغاتی انجام می دهند که در اصل سوددهی تولید کننده به عهده آن هاست. زمانی که تبلیغات تصویری برای اولین بار در جهان بازاریابی ظاهر شد بسیاری از بازاریابان نسبت به آن واکنشی منفی نشان دادند. تبلیغاتی که نشان داده می شدند فاقد محتوا و ارزش بوده و نتیجه ی آن این بود که پنداشت بسیاری از ما نسبت به آن ها بی اعتمادی بود با پیشرفت تکنولوژی، افراد شروع به نگاه کردن به تبلیغات تصویری، تبلیغات دیجیتالی در حالت کلی از یک زاویه دیگر نمودند. گرچه مطمئناً هزاران تبلیغات هرز و بیهوده در اینترنت جریان دارد، اما بسیاری تبلیغات مفید و مؤثر نیز وجود دارند.
در ساده ترین حالت، تبلیغات تصویری به استفاده از تبلیغات از متن گرفته تا تصویر و صوت بر روی یک وب سایت اشاره دارد. تبلیغات تصویری فقط یک هدف دارد: برچسب زدن. تبلیغات تصویری به آرامی، به صورت تفننی، غیرمستقیم و موذیانه به شما سیخونک می زند تا بار بعد که به دنبال کالای مشابهی هستید، این محصول خاص را به یاد آورید. به این نوع تبلیغات می گوییم: تبلیغات تصویری، تبلیغات ملی و یا تبلیغات مارک تجاری خاص؛ ولی در اصل، این نوع تبلیغات، تبلیغاتی پرهیاهو و معروفند که شرکت های معروف آن را برای مشتری های معروفی می سازند که بودجه های نامحدود برای تبلیغات دارند و باید گفت بعضی از این قبیل تبلیغات واقعا شگفت آورند.
تبلیغات تصویری موثر، دیگر به بنرها و... محدود نمی شود. بلکه این نوع تبلیغات راه خود را به پست های شبکه های اجتماعی نیز پیدا کرده است. طی یک تحقیق معتبر نشان داده شد که 53 درصد مخاطبان و مشتریان از تبلیغات در کنار دیگر اقدامات بازاریابی درونگرا استفاده می کنند.
1397/11/23
18:24:12
5.0 / 5
4400
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
گوپا