در آمریكا ؛

تزریق واكسن جانسون و جانسون مرد 74 را به بیمارستان كشاند

تزریق واكسن جانسون و جانسون مرد 74 را به بیمارستان كشاند

یک مرد ساکن آمریکا ۴ روز بعد از دریافت واکسن تک دوز جانسون و جانسون با خارش پوستی در سرتاسر بدنش روبرو شد.



به گزارش گوپا به نقل از بیزینس اینسایدر، یک مرد ۷۴ ساله اهل ویرجینیا بعد از دریافت واکسن کووید ۱۹ شرکت «جانسون و جانسون» در ۶ مارس، با خارش و تحریک پوستی در سرتاسر بدنش روبرو شد.
به گفته ریچارد ترل از ساکنان گوچلند ایالت مذکور، ۴ روز بعد از دریافت واکسن تک دوز «جانسون و جانسون» با این عارضه جانبی روبرو شد.
او در مصاحبه با یک کانال خبری تلویزیونی اظهار داشت: ابتدا در زیر بغلم کمی احساس ناراحتی داشتم و چند روز بعد با خارش روبرو شدم. بعد از آن بدنم ورم کرد و پوستم قرمز شد. این خارش در تمام بدن او منتشر گردید و در نتیجه آن بازوها و پاهایش ورم کردند و پوستش جدا شد.
این خارش سبب شد ترل به یک متخصص پوست رجوع کند. متخصص به وی خاطرنشان کرد به سرعت به اورژانس رجوع کند. در نهایت وی ۵ روز در بیمارستان بستری شد تا پزشکان علاوه بر درمان خارش از آن نمونه برداری کنند تا دلیلش را بیابند.


منبع:

1400/01/12
13:59:44
5.0 / 5
48
تگهای خبر: پوست , شركت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
گوپا