دفترچه های سؤالات آزمون گروه تجربی منتشر گردید

گوپا: سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه های گروه آزمایشی علوم تجربی را منتشر نمود.

به گزارش گوپا به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه های گروه آزمایشی علوم تجربی را منتشر نمود. ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ نفر، متقاضی شرکت در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ هستند. همانطور که این گروه آزمایشی بیشترین تعداد مخاطبان را به خود اختصاص داد؛ بیشترین تعداد دفترچه سؤالات و پاسخ نامه هم از آن این گروه بود. تعداد دفترچه سؤالات این گروه آزمایشی با احتساب بهیاری به ۴ مورد رسید.
سؤالات زیست شناسی این گروه آزمایشی شامل ۴۵ مورد بود که داوطلبان برای پاسخ به هر سؤال یک دقیقه فرصت داشتند.
دفترچه شماره ۲ گروه تجربی همچون دفترچه شماره ۲ گروه آزمایشی ریاضی فنی به دروس شیمی و فیزیک اختصاص دارد که به ترتیب ۳۵ و ۳۰ مورد و مدت زمان درنظر گرفته شده برای پاسخ به این پرسش ها ۷۵ دقیقه بود. دفترچه شماره ۳ این گروه آزمایشی شامل ۴۵ سؤال بود که شامل ۳۰ سؤال ریاضی و ۱۵ پرسش از درس زمین شناسی می شد. داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی، یک ساعت فرصت داشتند که به این ۴۵ سؤال پاسخ دهند.
دفترچه چهارم هم که ویژه داوطلبانی بود که بهیاری را برگزیده بودند باید به ۳۰ سوال این دفترچه پاسخ می دادند.

1401/10/29