به همت یك استارتاپ ایرانی رقم خورد؛

طراحی یک سیستم هوشمند با قابلیت رهگیری محصول از خط تولید تا فروش

طراحی یک سیستم هوشمند با قابلیت رهگیری محصول از خط تولید تا فروش

گوپا: یک استارتاپ ایرانی موفق به طراحی و راه اندازی سیستم های مدیریت و هوشمندسازی در عرصه فروشگاه، انبار و خط تولید شده که امکان رهگیری محصول از شروع خط تولید تا مرحله فروش را دارد.



به گزارش گوپا به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نوری، مدیرعامل این شرکت استارتاپی درباب امکانات برجسته این سیستم، اظهار داشت: تسریع روند کسب وکار با افزایش دقت، ارتقای امنیت و افزایش سرعت به بالاترین حد ممکن همچون خاصیت های بارز این سیستم است. علاوه بر این، نمایش لیست محصولات نیز بسادگی و دقت بوسیله این سیستم امکان پذیر است.
نوری افزود: این استارتاپ همین طور نیازمندی های سخت افزاری کسب وکارها را نیز به خوبی پشتیبانی می کند. همچون این نیازمندی ها می توان به انواع تگ های RFID، ریدرهای برد بلند RFID و ریدرهای دستی RFID اشاره نمود. همچنین، این سیستم مدیریت و هوشمندسازی از دو پنل مختلف «پنل سرکارگر خط تولید» و «پنل مدیریت تحت وب صاحب کسب وکار» برخوردارست.
وی، پنل سرکارگر را از دستاوردهای این تیم نام برد که امکان ثبت دیتا و اطلاعات، بررسی محصولات خوانده شده در خط تولید و نمایش فهرست محصولات را برای کارفرما انجام می دهد، اظهار داشت: از طرف دیگر، در پنل مدیریت تحت وب، آنالیز دیتا بصورت لحظه ای، دسترسی به بخش های مختلف انبار و خط تولید و تجزیه وتحلیل دیتا صورت می گیرد. این امکانات موجب می شوند که مدیران کسب وکار بتوانند با بهره گیری از داده های به روز و دقیق، تصمیم گیری های بهتری انجام دهند و روند کسب وکار خودرا بهینه کنند.
نوری درباب مزیت این سیستم نسبت به نمونه مشابه خارجی، اشاره کرد: سیستم ما روند خط تولید تا فروش محصولات را به بیشترین سرعت ممکن می رساند. دلیل این امر کاهش گلوگاه ها در خط تولید و تحلیل های دقیق و به روز سیستم تحت وب است که به مدیر کسب وکار کمک می نماید کسب وکار خودرا بهینه سازی کند.
وی یکی دیگر از مزایای برجسته این محصول را قیمت اقتصادی آن دانست و اظهار داشت: ما با خرید تجهیزات بصورت انبوه از تولیدکنندگان و مونتاژ آنها برمبنای نیاز مشتریان، توانستیم هزینه ها را به حداقل برسانیم؛ هزینه این محصولات بسته به نیاز مشتری بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است که برای کسب وکارها اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می آید.


منبع:

1403/03/20
10:10:11
5.0 / 5
207
تگهای خبر: تولید , سیستم , شركت , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
گوپا