ایرانسل انتخاب اول کارجویان شناخته شد

ایرانسل انتخاب اول کارجویان شناخته شد

گوپا: در رده بندی شرکت های رؤیایی صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، ایرانسل اول، همراه اول دوم و مبین نت سوم شدند.



به گزارش گوپا به نقل از ایرانسل، بر طبق گزارش «برترین برندهای کارفرمایی ایران» که با مشارکت متخصصان، مدیران و کارجویان کشور، توسط ایران تلنت، با هدف ایجاد تجربه شغلی مناسب و مشخص کردن ارزش ها و فرصت های رشد تهیه شده است، ایرانسل برند محبوب صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه شناخته شد.
«ایران تلنت» عصر دوشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۴ طی مراسمی که در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار گردید، با حضور شرکت های محبوب و برتر کشور، این گزارش را ارائه و از شرکت های منتخب قدردانی نمود.
در این مراسم، نشان ویژه رویداد برند کارفرمایی، توسط مهندس محمد مهدی مجتهدی، معاون منابع انسانی ایرانسل، دریافت شد.

در این گزارش، برای شناسایی «برترین برندهای کارفرمایی ایران» برمبنای پاسخ های متخصصان و کارجویان، برندهایی عرضه شدند که بهترین شرایط و تصویر ذهنی را در بازار کار به وجود آورده اند و بازخورد کارکنان و متخصصان درباره ی تجربیات همکاریشان در ۱۷ سال گذشته، تحلیل شد تا مشخص شود کدام شرکتها برند کارفرمایی قویتری را ساخته اند. علاوه بر آن، یک نظرسنجی عمومی از کارجویان انجام شد تا مشخص شود افراد هم اکنون ترجیح می دهند، با کدام برندهای کارفرمایی همکاری کنند.
کاربران در ثبت تجربیات کاری، برند کارفرمایی شرکتها را در شش شاخص کلیدی «حقوق و مزایا»، «فرصت های ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصت های یادگیری و فرهنگ» و «ارزش های سازمانی» ارزیابی کردند.
بر این اساس، ایرانسل در فاکتورهای ارزیابی تصویر ذهنی و محبوبیت سازمان ها در بازار کار، موفق شد در جایگاه برند محبوب صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه در سال ۱۴۰۴ قرار گیرد.
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، ایرانسل در رتبه اول شرکت های رؤیایی در «صنعت فناوری ارتباطات و مخابرات و شبکه»، همراه اول در رتبه دوم و مبین نت در رتبه سوم قرار گرفته اند. شاتل و های وب نیز رتبه های چهارم و پنجم را کسب کرده اند.
از نگاه «برنامه نویسان»، ایرانسل دومین برند رؤیایی و محبوب برای همکاری شمرده می شود. همین طور ایرانسل در نگاه متخصصان مارکتینگ و ارتباطات از نظر «برند کارفرمایی» در جایگاه دوم قرار گرفت.
در میان «متخصصان منابع انسانی»، «متخصصان مارکتینگ و ارتباطات» و «متخصصان حسابداری و مالی»، نیز این برند توانست در جایگاه سومین «برند رؤیایی» قرار گیرد.
عنوان «رؤیای کارجویان (Top of Mind)»، نشان دهنده شرکت هایی است که افراد، مشتاق کار در آن هستند. ایرانسل در بین شرکت های مطرح ایرانی، به رتبه سوم محبوبیت در کل کشور رسیده است. ایرانسل همین طور در رتبه سوم بخش های «رؤیای مدیران» و «رؤیای کارشناسان» قرار گرفته است.
ایرانسل از دید متخصصان مالی و حسابداری در رتبه نهم شرکت های فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه، از نظر امتیاز برند کارفرمایی قرار دارد و بالاترین اپراتور موبایل است.
همچنین در چشم انداز رقابتی صنعت فناوری ارتباطات، ایرانسل جایگاه ششم را در بخش «بالاترین امتیاز برند کارفرمایی شرکت های فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه» به دست آورده و بالاترین اپراتور موبایل شده است.
۱۰ شرکت برتر این بخش به ترتیب عبارتند از: هوآوی اول، نهان مهسان آدینه دوم، مبین نت سوم، تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین چهارم، نقش اول کیفیت پنجم، ایرانسل ششم، همراه کسب و کارهای هوشمند هفتم، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) هشتم، روان ارتباط عصر نهم و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل دهم.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان شرکتی نوآور در ارائه خدمات ارتباطی و دیجیتال، تلاش دارد تا با بوجودآوردن محیطی حرفه ای، پویا و ارزش محور، علاوه بر ارائه خدمات به میلیونها مشترک، برای توسعه فردی و حرفه ای کارکنان خود نیز نقش مؤثری ایفا کند.


1404/03/09
20:53:24
5.0 / 5
26
تگهای خبر: بازار , خدمات , دیجیتال , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

گوپا