ام تی ان دومین اپراتور ارتباطی در میان کارفرمایان برتر جهان شد

ام تی ان دومین اپراتور ارتباطی در میان کارفرمایان برتر جهان شد

گروه ام تی ان، دارنده‌ی ۴۹ درصد از سهام ام تی ان ایرانسل، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در لیست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.



به گزارش گوپا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در رتبه بندی جدید مجله‌ی اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، گروه ام تی ان (MTN Group) موفق شده تا در بین اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در بین شرکتهای عرضه دهنده‌ی خدمات ارتباطی (Telecommunications Services، Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.
ام تی ان در این لیست، که شامل رتبه بندی ۷۵۰ شرکت بین المللی حائز بیشترین امتیاز در زمینه های کاری مختلف است، با ۹ پله صعود نسبت به رده بندی قبلی، در بین اپراتورهای ارتباطی، بعد از شرکت «دویچه تله کام» و بالاتر از شرکت هایی مانند «اورنج»، «گروه تیم»، «کی تی»، «ورایزن»، «وودافون»، «گروه بی تی» و… قرار گرفته است.
در میان شرکتهای عرضه دهنده‌ی خدمات ارتباطی حاضر در این لیست نیز، ام تی ان، بعد از شرکتهای «هوآوی» و «دویچه تله کام»، در رتبه‌ی سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت هایی مانند «نوکیا» و «اریکسون» را به دست آورده است.
رتبه بندی مجله‌ی فوربز، طبق نظرسنجی از ۱۵۰هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکتهای بین المللی به دست آمده است. در این نظرسنجی، با عنایت به همه گیری بیماری کرونا و نوع مواجهه‌ی شرکت ها با این پدیده‌ی جهانی، از کارمندان شرکتهای مختلف، در ۵۸ کشور جهان، خواسته شده بود تا مؤسسه ها و شرکتهای بین المللی را بر مبنای جنبه هایی مانند وجهه، تأثیرگذاری اقتصادی، توسعه استعدادها، مسؤولیت اجتماعی، ایجاد فرصت های برابر برای همه‌ی کارکنان و… ارزیابی کنند. ۷۵۰ شرکتی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آوردند، در این رتبه بندی قرار گرفتند.
ام تی ان، سهامدار ۴۹ درصدی «ام تی ان ایرانسل» که هم اکنون در ۲۱ کشور جهان رسماً درحال فعالیت است، طی سال گذشته میلادی، با اجرای استراتژی جدید خود، معروف به «Ambition ۲۰۲۵»، کوشیده تا با انجام اقداماتی مانند ارائه‌ی مهارت های مختلف به کارکنان، ایجاد یک محل کار دلپذیر و منعطف با عنایت به شرایط کرونایی، کمک به ایجاد محیطی پایدار و… کیفیت خدمات خویش را ارتقا دهد. همینطور از آنجائیکه ارتباطات حضوری مردم در زمانه‌ی حاضر، گرفتار محدودیت شده است، تلاش کرده تا بتواند مردم را بیشتر از پیش و بهتر از قبل، با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکت ها را با مشتریانشان حفظ کند و ضمن تداوم ارائه‌ی خدمات ضروری، نوآوری و عرضه‌ی خدمات جدید را هم امکان پذیر سازد.


منبع:

1400/08/06
20:33:56
5.0 / 5
525
تگهای خبر: خدمات , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
گوپا