استارتاپ آلمانی در فلوریدا پایانه تاكسی های پرنده می سازد

استارتاپ آلمانی در فلوریدا پایانه تاكسی های پرنده می سازد

به گزارش گوپا استارتاپ آلمانی معروف به ˮLilium Aviationˮ به دنبال ساخت یك پایانه حمل و نقل به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع در ایالات متحده است.


به گزارش گوپا به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، در حالی که تاکسی های پرنده احیانا آینده حمل و نقل هوایی را خواهند ساخت، بزودی می توان آنها را در آسمان اورلاندو فلوریدا در ایالات متحده دید.
یک شرکت هواپیمایی آلمانی معروف به "Lilium Aviation" به دنبال مشوق های مالیاتی برای ساخت یک مرکز حمل و نقل به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع با تاکسی های پرنده دارای ظرفیت پنج مسافر است.
این شرکت با این کار، در سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۴۳ شغل جدید ایجاد خواهد نمود. اما هدف از راه اندازی این پایانه فقط تولید شغل و پول نیست.
"کریس کاسترو" از مدیران شهری اورلاندو اظهار داشت: این تحولی که ما به سمت آن حرکت می نماییم، روشی به هم پیوسته تر برای ما است تا بتوانیم به رانندگی هوشمند در شهر خود و افزایش کیفیت زندگی برسیم.
تاکسی پرنده شرکت "لیلیوم" یک هواپیمای عمودپرواز است که با ۳۶ موتور تمام برقی کار می کند. همینطور ظاهراً هنگام برخاستن ۶ تا ۷ برابر آرام تر از هلیکوپتر است.
حالا این شرکت خواهان تخفیف مالیاتی حداکثر ۸۳۱ هزار دلاری طی یک دوره ۹ ساله است، چون که می خواهد از راه راه اندازی این پروژه مشاغل پردرآمد با متوسط ​​حقوق سالانه ۶۶ هزار و ۴۵۱ دلار ایجاد کنند. به احتمال زیاد شهرداری درخواست آنها را تأیید می کند، چونکه اعتقاد دارد این شرکت در یک دوره ۱۰ ساله می تواند ۱.۷ میلیون دلار برای اقتصاد آورده ایجاد نماید.
در این بین، شرکت "لیلیوم" با یا بدون این پروژه خیلی خوب عمل می کند. این شرکت در ماه آگوست گذشته استخدام پانصدمین کارمند خویش را جشن گرفت و ماه مارس گذشته موفق به جذب سرمایه به ارزش بیشتر از ۲۴۰ میلیون دلار شد.
"کریستوفر دلبروک" مدیر ارشد مالی شرکت "لیلیوم" اظهار داشت: این بودجه اضافی اعتماد عمیق سرمایه گذاران ما را هم به محصول فیزیکی ما و هم به تجارت ما می رساند. این بودجه جدید به ما امکان می دهد تا گام های بزرگی در جهت هدف مشترک خود یعنی تحقق حمل و نقل هوایی با تاکسی های پرنده از اوایل سال ۲۰۲۵ برداریم.




منبع:

1399/08/18
20:26:41
5.0 / 5
973
تگهای خبر: آینده , تولید , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
گوپا