شفاف سازی در رابطه با اختلال خدمات آسیاتک در استان البرز
به گزارش گوپا، شرکت آسیاتک باتوجه به اختلال در عرضه خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک طی 24 ساعت گذشته در استان البرز اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش گوپا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال دیتای آسیاتک، باتوجه به اختلال در ارائه خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز، به اطلاع مشترکان عزیز می رسانیم:
در تاریخ یازدهم و دوازدهم شهریور ۱۴۰۴، شرکت مخابرات استان البرز بدون اطلاع رسانی قبلی به شرکت آسیاتک مبادرت به اعمال تغییرات فنی کرده که سبب اختلال در راه اصلی ارتباط ما با این استان و قطع خدمات رسانی شده است.
پیش از هر چیز از تمام مشترکان گرامی استان البرز بابت این اختلال عذرخواهی می کنیم! آسیاتک طبق مفاد SLA (توافق نامه سطح خدمات) خودرا متعهد به جبران این قطعی می داند. در این راستا از مشترکان عزیز تقاضا می نماییم، برای جبران این زمان جزئیات اعمال SLA را به شکل شفاف از راه سامانه مشترکان آسیاتک اعلام و درخواست کنند.
این حادثه خارج از اختیار، بار دیگر اهمیت حیاتی تحول فناوری و نوآوری در مدیریت زیرساخت های ارتباطی کشور را آشکار می کند! عمده زیرساخت فعلی در اختیار یک اپراتور انحصاری است، همین طور با فرایندهای سنتی و غیر چابک اداره می شود که امکان واکنش سریع و هماهنگی ضروری جهت کاهش تأثیر قطعی در شرایط بحرانی را ندارد. این ساختار مانع از موانع اصلی توسعه پایدار، ارتقاء تجربه کاربری و درنهایت کیفیت اینترنت و ارتباطات کشور است.
ما اعتقاد داریم گذار به مدلهای نوین و غیرانحصاری شبکه، تنوع مسیرهای ارتباطی و استفاده از فناوری های نسل جدید، می تواند کشور را بسمت یک اکوسیستم ارتباطی پایدار، چابک، با کیفیت و با ریسک اختلال پایین هدایت کند. فراتر از آن، امکان دسترسی عادلانه شهروندان به اینترنت در سرتاسر کشور، ازجمله استان معظم البرز را تضمین می نماید.
در پایان، از صبوری، همراهی و همدلی شما سپاسگزاریم و تأکید می نماییم ارائه خدمات با بالاترین استاندارد، تعامل شفاف با شما عزیزان برای بهبود زندگی روزمره کاربران اولویت همیشگی ماست.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب