معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری انتخاب شد

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری انتخاب شد

به گزارش گوپا رئیس سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حكمی سیدبابك ابراهیمی را بعنوان معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری منصوب نمود.


به گزارش گوپا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی در مراسم معارفه معاون راهبردی و توسعه بازار با اشاره به تغییر ساختار این سازمان اظهار داشت: رویكرد حاكم در تدوین ساختار جدید رگولاتوری در جهت انتظارات از این نهاد حاكمیتی بوده و با عنایت به تغییرات مداوم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امكان دارد در گذر زمان این ساختار هم بازبینی شود. وی ادامه داد: شرایط فعلی با چند سال قبل متفاوت می باشد و هم در عرصه داخلی و هم بین المللی نیازهای جدیدی مطرح می گردد كه بخشی از آن باید در رگولاتوری پاسخ داده شود. ظرف یك تا دو سال آینده هیچ كسب و كاری در كشور تولید نخواهد شد مگر اینكه رد پایی از ICT در آن باشد. بر همین مبنا با تفكرات و ابزار گذشته نمی توان پیش رفت و مسئولیت سنگینی به عهده رگولاتوری است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: از معاون راهبردی و توسعه بازار این انتظار را دارم در كنار به انجام رساندن روالهای معمول و پاسخگویی به مردم، برای تولید تحول دیجیتال زمینه سازی كرده و راهبردهای تدوین شده در بخش را عملیاتی كند. فلاح جوشقانی با تاكید بر اینكه هدف رگولاتوری صرفا كسب درآمد برای دولت نیست، اضافه كرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، نهاد درآمدی نیست و هدف ما در این مجموعه توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور است كه امیدوارم معاون راهبردی و توسعه بازار با دانش و تجربه خود، همكاری و استفاده از پتانسیل های داخلی و ابزارهای قانونی بتواند آنرا محقق كند. وی تصریح كرد: رگولاتوری بنگاه اقتصادی نیست كه دنبال سود و زیان باشد، نگاه و رویكرد رگولاتوری راهبری اقتصادی بخش ICT است و باید متفاوت از نگاه بنگاهداری باشد.

1397/10/02
20:55:46
5.0 / 5
4985
تگهای خبر: آینده , بازار , تولید , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
گوپا